КРЫВАВЫЯ КЛОЎНЫ
Пуцінпрымусіў расейскіх вайскоўцаў выконвацьролю клоўнаў, якія забаўляюць тэлеаўдыторыю.Да пачатку інтэрвэнцыі ў Сірыі ўкраінскаяавантура зайшла ў тупік. А публіцы трэбабыло падкінуць нешта “гарачанькае”,каб адцягнуць увагу ад крызіса, штораспачаўся. У выніку зьявіўся сірыйскіПР-праект пад умоўнай назвай“Пуцін-пераможца”, накіраваны напавышэньне папулярнасьці ўлады.
Уякасьці масоўкі выкарыстоўвалі расейскуюармію. Канчатковым прадуктам усіх гэтыхнамаганьняў стала штовечаровае шоў:“як мы бамбардуем ісламістаў”. Людзіглядзелі на лятаючыя самалёты і выбухіснарадаў, як на нейкі галівудскі сэрыял,не задумваючыся аб тым, што пад расейскімібомбамі гінуць сотні цывільных жыхароў.
Цвікомпраграмы стала пампезнае шоў пад назвай“Узяцьце Пальміры” са знакамітымканцэртам з удзелам Ралдугіна ў фінале.
Аднак“ня доўга музыка іграла”. Клоўны ўпагонах і без пагонаў меркавалі, штогуляюцца ў вайну, а гэта вайна гуляласязь імі. З Пальміры “вызваліцелі” ганебнаўцяклі. Апошнім часам усё больш расейцаўгіне падчас баявых дзеяньняў. Расеяпаступова ўцягваецца ў Сірыі ў сапраўднуювайну па афганскім сцэнары. Мясцовыямарыянэткі, як гэта было і ў Аўганістане,ваяваць ня хочуць і ня могуць. Расейскімінтэрвэнтам усё часьцей даводзіццабраць непасрэдны ўдзел у баявых дзеяньнях,у тым ліку і на зямлі.
Цяперрасейскую армію прымусяць “выкупляцькрывёй” ганьбу падзеньня Пальміры –тэрмінова адбіваць горад у ісламістаў,а інакш сцэнар пераможнага тэлешоўрассыпецца.
Клаўнадаператвараецца ў жорсткі рымскі тэатр,які “не чытаньня патрабуе ад акцёраў,а поўнай гібелі па-праўдзе”. Сірыястановіцца Аўганам 2.0
ІгарЭйдман, Ніжні Ноўгарад
Перакладз расейскай.
Крыніца:Фэйсбук.